Nowy System B2B w Megabajt

W dniu 5 maja 2016 uruchomiony został nowy System B2B firmy Megabajt Sp z o.o, umożliwiający realizację zamówień przez internet. Mamy nadzieję, że nowa platforma zakupowa będzie w pełni intuicyjna i bezawaryjna, zaś nowe funkcjonalności uatrakcyjnią i ułatwią realizację procesów zakupowych. Nowe funkcjonalności to przede wszystkim:
* zarządzanie użytkownikami systemu na koncie głównym Twojej firmy,
* dodawanie jednorazowych adresów wysyłki (wymagana odrębna umowa),
* rozbudowany system sortowania, filtrowania i grupowania,
* przejrzysta historia zamówień, płatności oraz faktur,
* porównywarka produktów oraz kalkulator narzutu / marży na karcie każdego produktu.

Informujemy jednocześnie, że dotychczasowa platforma (Pulpit Kontrahenta) jest już niedostępna, przy czym wszystkie zawarte w niej informacje (płatności, zamówienia, faktury) znaleźć można w nowym systemie. Dostęp do systemu RMA pod adresem http://rma.megabajt.com.pl/  pozostał bez zmian.

W przypadku jakiekolwiek wątpliwości, pytań lub sugestii związanych z uzyskaniem dostępu, logowaniem oraz użytkowaniem nowego systemu, prosimy o kontakt ze swoim Opiekunem Handlowym.